Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 octombrie 2011

Bratarile prieteniei - un nou trend la moda!

In primul rand vreau sa va salut!
Am observat ca bratarile prieteniei sunt cele mai cautate acum. Toata lumea le poarta...Sunt frumoase, usoare si le poti purta oricand si oriunde: de exemplu la picior , la mana , la gat etc.
Cand am aflat de ele m-am gandit ca ar fi mai bine sa citesc despre ele, sa vad ce semnificatie au...  Dupa cateva zile, mi-am cumparat fire de diferite culori si  m-am gandit sa invat si eu sa le fac! Am cautat pe youtube tutoriale si am gasit multe modele pe care le-am reusit! Va recomand sa incercati si voi sa le faceti pentru ca atunci cand porti un lucru facut de mana ta ai o mare satisfactie!
O sa pun si niste poze cu diferite modele de BRATARI ALE PRIETENIEI!
                      





Un comentariu:

  1. Super Oana, chiar in plac preocuparile tale! Tine-o tot asa cu initiative de acest gen. Bratarile sunt OK, ideal ar fi sa le personalizezi dupa gustul clientului...

    RăspundețiȘtergere